Dmlsnr Arkadaşlar randevu olmadığı için istediğimiz doktordan randevu talebi nasıl yapılıyor. Randevu açılınca mesaj geliyor ya Bilen var mı ?
eomeoni Herhangi bir randevu arıyorsunuz olmaması durumunda ekranda bildirim çıkıyor talep oluşturulsun mu diye onay verince hangi saatlerde diye soruyor saat belirleyip kaydediyorsunuz