Sosis salam olmadan yiyebilirsin canım ama evde kendin yapacaksan ve sosis salam da olsun istiyorsan miktarını abartmadan cok cok iyi pişirerek yine yiyebilirsin bunlar kırk yılda bir olacak şeyler ben salamlı yumurta çekti canım yedim bir kere, bi kere de sosis kızartması istedi canım cok cok kızartarak iyice ondan da yedim yani 3-4 tane cok abartıyorlar çay içsem olur mu kahve içmeyi özledim falan yazanlar var vaslarda ben de cok kasıyordum ama şimdi daha rahatım işlenmiş gıdalar hiçbir zaman iyi değil zaten sadece hamileyken değil. Ama cok canın cektiyse ye gitsin cokk iyi pişmiş olmak şartıyla, ve tabi ki sürekli değil 2 ayda 1 yesen nolacak bundan