Merhaba kızçelerr yarın ayrıntılı ultrasona gircem inş 5 aylık olduk ama karnım hala yok bebeğin bu aylarda kilosu ne kadar oluyo karnımın olmaması normal mi etrafım çevrem beni gördüklerinde hamile olduguna emin misin diyorlar moralim bozuluyo bebeğin kilosuna hareketlerine yansır mı bu ne zaman üzülüyorum bişey kafaya takıyorum bebeğimin o gün hiç hareketlerini hissetmiyorum☹️