Yasemineymenn Seda_selim Ben yaptırdım yaptırmanızı tavsiye ederim detaylı bir şekilde 45 dakika boyunca bebeğinizi inceliyorlar bebek gösterirse yüzünü de görmüş oluyorsunuz detaylı olarak sonra bunları bi cd ye kaydedip size veriyorlar 😊