Bugun kontrolum vardi funda arpaciya aldim randevu hiç memnun kalmadim nakadr ilgisiz doktor kendi bilgisayar başinda oturyodu asistan muane etti okadr bilgisiz bi asistanki kesinlikle o doktora randevu almayin nst sonucu gostercem git sonuç sirasi al diyo tekrardan sonuç sirasi açtirdi