Gizem___ Kahramankentli benim de 37+4 te 3300gr dedi iki gün sonra tekrar randevum var artmıştır yine 😊
Gizem___ Zeyzey41 doktor herşey normale göre ilerliyor çatı muayeneni yapalım dedi yaptırmadım 37de nişan falan gelir diye şimdi 38de yapacak inşallah normal olur 🤲🏻
Zeyzey41 Gizem___ anladm benımde kılolu gelmezse 40 haftaya kadar 4 kıloyu bulursa normal zor olur demişti oyuzden sordum
Gizem___ Zeyzey41 ultrason kilo ölçümlerinde +- 400 gr oynar net değildir dedi doktor. Sağlıkla gelsinler inşallah