Kahramankentli Bugün çatı muayenesi oldum kızlar 37+5 deyim doktor birazcık kan gelmesi normal dedi gösterdi saat 11 di ama hala kan geliyor pembemsi gibi kıvamlı bi şekilde hafif de sancım var gibi bu gelen nişan mı acaba 🤔 tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
Baharbek Kahramankentli canım benim 2 gün boyunca gelmişti ara ara nişan değil ama kıvamlı leke şeklindeydi diğer hafta yine muayene etti ama gelmedi diğer muayenede ilkinde geldi sadece nişan olduğunu sanmıyorum benim nişanım 1 hafta sonrasında geldi