Seher112 Kızlar 31+1 doktora gittiğimizde bebeğim 216 gramdı ve 45 cm di 2 hafta öndeydi bugün doktora gittim ve 8 günde 2232 gram 44 cm çıktı doktor korkulacak bişey yok dedi ama benim genede canım sıkıldı 8 günde 56 gram almış sadece sizce normal mi
Aylinada35 Seher112 kuzum çok iyi bile benim 31+1 de 1900du doktor gayet iyi dedi bence senin ki süper
senemmm123 Seher112 her ölçüm bire bir aynı olmaz her doktor aynı ölçmez her ultrason aynı ölçmez. hiç takılmayın rakamlara doktorunuz sağlıklı dediyse önemli olan o
Bb_onlllb Seher112 bende 32+1 deyim bebeğim 2 hafta önden gittiğini ekmeği şekerli olan herşeyi kesmem gerektiğini söyledi şekerim olmadı halde bende öyle yaptım bugün kontrolüm vardı ve kilosu2 kilo 165gr her şeyi normal dedi yani üzülmeyin normal 🥰
senemmm123 Seher112 bebeğin pozisyonuna göre bile kiloda farklılık çıkar. hiçbir bebek son ultrason kilosuyla aynı doğmaz içinizi ferah tutun
Seher112 Bb_onlllb ayy sağolun bana daha önceleri 2 hafta önde ama dikkat et dememişti doktorum ama bu hafta 1 hafta önde sıkıntı yok dedi şimdi daha çok rahatladım ama
Bb_onlllb Seher112 bende 1 hafta önden gidiyorum ama net kilolar değil bunlar siz yine de ekmek makarna vs. Yemeğin doktor bana çok şekerli meyveler bile yememem gerektiğini söyledi hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip eder inşAllah 🙏🏻 sevgiler 🥰