tansiyonum sürekli 13 e 8 çıkıyor saglık ocagndaki ebe byle giderse ilaca başlarsın dyr dikkat et dyr yüksek yaşına göre 45 yaşındaki insanla aynı tansiyondasn dyr yaşım 24 bu arada kendi kadın dogumcu doktorumda normal tansiyonun dyr hamilesin dyr biri korktyr beni ,biride o kadar sakince gayet normal dyr sizin tansiyonlarnz kaç çıkıyor doktorlarnz ne dyr