Şu an erken gebelik testinde hayalet bir çizgim var ama daha hamileliğimi netleştiremedim bir kaç gün sonra testimi yeniliycem ama mide bulantım kasık ve göyüs batmalarım ve geğirmem beni iyice ikna ediyor varlığına . 2 haftalık hamileikte bulantı ve bitmek bilmeyen sürekli geğirme norml mi olablir mi