Because Arkadaşlar geceden bu yana ara ara lkahverengi lekem geliyo 4-5 haftalık hamileyim. Düşükle alakası varmı 😞😞😞
Ensuu Because ben ilk hamile oldugumu öğrendim zaman kahverengi lekeler oluyodu progestan kulandım hemen geçti şimdi 9 haftalık oldum korkma tamamı doktora da git ama korkulcak bisey yok agrın olabilir karnında kasıklarında normal bunlar
Because Ciara93 gittim canım fetus yerleşirken böyle lekeler geliyormuş öyle dedi ama dikkat et dedi bi ilaç verdi onu kullan dedi. düşüğü engellemek için.
Because Ensuu tam canım bnm çok sağol hemşire arkadaşım da öyle dedi inş geçer zaten azaldı minicik geliyo leke inş daha gelmez .çok teşekkür ederim canım yorum yaptığın için🤗🤗🤗
Because Dmn-rumeysa81 canım hemen doktora git ben Düşük yaptım benimde önce az az geldi sonra kana dönüştü moralini bozmak istememem ama önlem alsınlar
Dmn-rumeysa81 Because gittim canım doktora düşük tehlikesi olabilir dedi pruloton iğne verdi yat dinlen dedi inşallah bi sıkıntı olmaz bidaha