BegumIscanTunc Binnur54 5+2 de keseyi ve bebek oluşumunu gördüm 6+3 te ise kalp atışını v bebeği biraz daha büyümüş gördüm darısı sana inşallah
Mlk8 Binnur54 en tam 6. Haftama girdigim gün gitmiştim ogun dinledik kalp atışını duyma ihtimaliniz yüksek.hayirli olsun bebeginiz🥰
orkidehaniimm 5+1 de gittik kesemizi gördük 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi doktorum şuan 6+2 deyiZ🤗🐣inşallah 7+1de *bebeğimin minik kalbinin sesini dinlemek nasip oluuur🙏❤️Umarım sizde bir an önce duyarsınız bebeğinizin sağlıklı kalp atışını ❤️🍀