Merhaba arkadaşlar 2.ci hamileliğim 15 haftalık bebiş 😊 yaklaşık 10 gündür minik minik hareket hissediyorum bunlsr bebeğin hareketleri mi acaba ☺️? Hemde öyle bir iki kez değil sürekli minik minik tekmeler hissediyorum fakat elimle yakalamaya çalışıyorum olmuyor tabiki 🙈 sizler ne düşünüyorsunuz