Alpereninannesi Ekekekekkejw 35+5 36 ya gircez.herkes yeri daralir solara dogru hareketi azalir diyo ama.bizimki dans ediyo sanki hic durmuyo ve buyudugu icin artik canimi acitiyo
mrvdrmz Ekekekekkejw 36+2 yiz hareketleri normal yani özellikle yemek yediğimde yerinde durmuyor ben azalma görmedim kendimde .kasılmalar daha cok oluyor 🤗🤰ama günler geçmiyorrr😌
Ekekekekkejw Alpereninannesi benim 36. Hafta oldu artık tekme değilde sadece toplanma hissediyorum kesildi tekmleri
Ayselcnt Alpereninannesi Benimkide öyle 36. Hafta bitmek üzere ama son haftalarda sanki daha fazla hareket ediyor gibi..
Anm yok hareketleri azaldi bendede buda doguma az kaldi diye söylüyor doktorum hemde dogum belirtisiymiş
Ekekekekkejw Anm 36 haftalık olduk artık tekme yok sadece toplanma gibi sürekli bi yere sırtını dayıyor sanki sizin de öyle mi
Kadriye1999 Bende 37 haftalık oldum oynayan yerınde duramayan kızım birden durdu bende endişelendim ama yazdıklarınızı okuyunca içim çok rahatladı
Ekekekekkejw Kadriye1999 bende korktum önce ama sonra baktım arada böyle sırtını dayıyor yada itiyor gibi hareket ediyor biraz rahatladım . Sanırım büyüdüler ve eskisi kadar tekme atamıyorlar
Berkaysmom Bende 37+3um cok fazla hareketli degil ama ettimide tam ediyor kaburgamin altina ataklarini dayiyor can yakiyor bazen uykumdan sicriyorum vurdugunda birde cok fazla tekme gibi degil kayma gibi artik bi yerden bi yere kayiyor oyle hissediyorum
Btlbtl Cuma günü gitmiştik yeri daralio dedi ama hareket etmesi için serum da taktirdi anlamadım bende
Aydaozk Bizde 37 haftalık olduk benimki duruyor duruyor Kung fu yapıyo içerde kafası oynuyor habire 🙈 Baya can yakıyor ama artık