Gulnur merhaba canim benimde bi kizim var rabbim evlatlarimizi bizlere bagislasin bende kizimdan sonra ilk dusugum hic haberim olmadan oldu 2incisini 5bucuk aylik erken dogum nedeniyle kaybettim oda dusuk dediler kese yirtigi olmustu simdide 2 ay once yine bi 10 haftalik gebeligim dusukle sonuclandi bende tesleri yaptiricam insallah ama pandemi dolayisiyla randevu bile bulamiyorum