Merhabalar bugün şeker yüklemesi yapıldı.. doktorum gebelik sekerin var dahiliyeye gidip diyet yapicaksin hergun şekerini olcmen gerek dedi
Açlık 90
1.saat 191
2.saat 129 çıktı
Yarına dahiliyeye randevu aldım nasıl atlattınz gebelik şekerini tavsiyeleriniz varmı 🙏😟