Cemileuuc Arkadaşlar merhaba bugün tahlil yaptırdım yüksek değerde enfeksiyon çıktı idrarda ve idrarda kan görüldü korkuyorum 8 haftalık gebeyim herhangi bir durum söz konusu mu yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden çok korkuyorum
Kayraninannnesi Cemileuuc bendede idrarda kan göründü ilk haftalarda sadece bol su iç dedi doktor 22+4 olduk çok şükür bir sıkıntı yok