Aselminamm Kızlar kan değerlerim cok düşük oldugu icin doktor yatış yapacağız dedi tekrar kan verdirdi saat 2 'de çıkacak sonuçlar . Acaba 1 2 saat mi yatacağım kan mi verecek sadece bilgisi olan varmi
Sema99 Aselminamm 1 2 saat için değil yatışın yapılmış Canım öle seni takip edecekler seni kaç haftalıksn
Sblcskn Aselminamm baya düşük değeriniz ilac kullanmiyor muydunuz? Muhtemelen 1 ünite kan takılıp takip edilirsiniz degeriniz 8in ustune çıkmadan taburcu edilmezsiniz. Çok geçmiş olsun
Aselminamm Sblcskn kan ilacı verdi saglik ocağı fakat düzelmedi kullandığım halde bugün doktora soyledim saglik ocağında 6 cıktı dedi niye önceden demedin hemen kan ver yarısını yapacağız dedi 1 günde çıkar mı ki 8 e
zehracinar Sblcskn Yaptırdığımız tahlillerde kansızlık ne diye geçiyor? Benim ki kaç çıkmış diye bakıcam da 🤗
Sblcskn Aselminamm bünyenizle alakalı umarım kısa sürede düzelir ama müşahade altında olmanız en iyisi çünkü o değerle ayakta durmaniz mucize halsizlik fln da mi hissetmediniz?
Aselminamm Hiç bir bil zehracinar hic bilmiyorum inanin yazılanlardan anlamıyorum sadece değerim 6 cıkmış oyle dedi
Aselminamm Sblcskn evet bu tahlilden istedi yine bugun verdim 2 de çıkacak bekliyorum sonra yatış yaoacak
Sblcskn Aselminamm hemogram tahlili istemiştir sizden bi çok parametreye bakiliyo hemoglobin de onlardan biri