Daha çok yeni o zamanlarda genellikle belirti olmayabiliyor. Okuduğum kadarıyla burada da çoğunlukta 7. Haftadan sonra hafif bulantılar baslamisti. Tabii ki herkesin bünyesi farklı birinde şiddetli belirti olması diğerinde hiç olmaması gayet normal. Umuyorum şanslı taraftasinizdir ve kolay geçer hamileliğiniz