Alperefet Kızlar ilk lokmamdan bir saat sonra ölçüyorum doktorun dediği gibi, ama çok düşük çıktığı için 2. Saate de bakıyorum ikinci saat daha yüksek çıkıyor bu neden olabilir sinirlerim bozuldu iki gündür
Alperefet basakhanim hayır çubukta sorun yok, cihazda da yok teyzemin cihazıyla da bakıyorum aynı sonuç çıkıyor
Bsmlh Alperefet benım aclık 80/90 düştü tokluk insülin direncimde yüksek olduğu için 2. Saatte ölçüm önerildi oda en fazla 100 geliyor sizin 1 saat düşükse bile 2.saat 120 aşmazsa güzel
Alperefet Bsmlh aşmıyor ama ilk saatten yüksek geliyor önceden böyle değildi kafam ona takıldı aynı şeyleri yiyorum genelde çünkü