Kayraninannnesi sila55_umay55 hahahhaha bizimkide Kurban bayramında geliyor 🤣 Kurban olduğumun yarattığı 🤣🤣🤗🤗🤗
Esekoldurengunes 31+1iz bizde. Hamileliğin başında 40 hafta geçer mi diyordum da geçip gidiyormuş hiçbir şey anlamadım 😂 Hepimiz sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah 😊
bus91 sila55_umay55 19 mayıs bizimki ama sezaryen olacagı için muhtemelen bizde bayram şekeri alacaz 💕
FatRam_1703 sila55_umay55 Bayramda kirkimiz çıkmış olmayacak💁🏻♀️ Bizden de bir şeker geliyor sayılır 🙈🤗
lifeofmybaby sila55_umay55 22 mayıs görünüyor ama bana sanki bayramda doğacak sürpriz yapacak gibi geliyor 😂 29+3🤩