Merhaba arkadaşlar, bugün verdiğim kan testinde folik asitim yüksek çıkmış. Daha önce başına böyle bişey gelen bar mı? Sizce folik asiti kullanmayı az bişey bırakayım mı? (6 haftalık hamileyim) doktora pazartesi gideceğim için size danışmak istedim. Tsh değerimde 5.30 çıkmış… Bir bilgisi olan var mı?