iremgun İrem hanım sizin de serklaj sonrası idrarda bir kötü koku oldu mu. Aslında antibiyotik kullandım ama ha geçer dedim üç gün oldu. Afedersiniz midem bulanıyor temizleyip yıkjyırm sürekli oranın floeasını bozarım diye de korkuyorum. Nidicard ve pruluton a başladım ondan mı oldu acaba diyorum. 10 gün kalkmam yasak tahlil de veremiyorum biraz korktum