Gamze5861 bizde ole ilk erkek diyince biz kız olmasını çok istiyorduk eşim daha çok istiyordu daha doğrusu artik dedik sağ salim gelsin de isim falan bulduk kıyafetler bakmaya başladım bizim durum daha vahim di doktor kontrolde kız diyince girdigimiz şıksan daha yeni yeni kendimize geliyoruz 😊