Kızlar merhaba 18+5 günlük hamileyim idrar yolu enfeksiyonum vardı antiseptik kullandım geçmedi idrar kültürü verdim temiz çıktı üreme yok. Sonrasında enfexia kullandım dün bitti bugün tahlil yaptırdım +3 olarak tekrar pozitif çıktı benim durumumda olan var mı bu haftalarda çoğu gebede oluyor diye duydum ama kafama çok takılıyor daha öncede 22. Haftada bebeğimi erken doğumla kaybetmiştim tedirginim o yüzden