Merhaba Güzel Anneler 🙂
19+1 haftalık olduk. Bugün kontrolümüz vardı. Detaylı ultrason için randevumda oluşturuldu. Ama bişey sormak istiyorum. 12 haftalıkta 2li taramaya girdiğimde doktorumuz %70 kız gibi dedi. Kız belirtilerini de taşıyorum. Ama bugün ilk defa başka bı doktor kontrol etti. Bebeği erkek gibi gördüğünü söyledi 🤦 İçimde hep kız hissiyatı vardı. Öyle diyince bi afalladım. Ailem hep kız kıyafeti falan aldı. Başta tabiki sağlıklı olsun, eli yüzü düzgün olsun yeter ama sizinde sonraki haftalarda değiştiği oldu mu? Kafamı karıştırdı biraz doktor sizde yaşadınız mı aynısını?