mucizem15 Gkcgkc 32 haftalığım benimde 4 gündür yavaşlama var, hastaneye gittim ilk gün bi sorun yok dediler. Pozisyon kaynaklı yavaşlama olabilir dedi doktorum ama içim içimi yiyo çok hareketliydi bebeğim ama 4 gündür önceki gibi değil
Umutt22 Gkcgkc artık yeri daralıyor sanırım bazen çok hareketli bazen normal bence normal doktorunuzda bi sıkıntı görmediyse sıkıntı yapmayın 🌸
13Aea Gkcgkc bende 33 haftamda bunu yasadim gerçi 34 oldum hala hareketli degil cok baski seklinde oluyor ve tedirgin oluyo insan gercekten çoğu kisi yaşıyor ama bu haftalarda az da olsa hareket varsa korkma
Ftmasanli mucizem15 yerleri daralıyor doğum haftalarına girdik artık bnde 35.ci haftadayım genel anlamda oğluşum çok uslu ama karnımda ağrı hissediyorum canımı yakıyor biraz