ElfElfElf Merhaba arkadaşlar tam olarak ne zaman bebeklerimizi hissedebileceğiz 4 haftalığım henüz keseyi göremedim inşallah sağlıkla devam ederim gebeliğime . Sizlerde 😇
birprensesvebirprensannesi ElfElfElf Hareket hissetmeyi diyorsan daha çok var canım minicik o 19. Haftadan önce hissedilmiyor ilk gebelikse
Yldzz97 ElfElfElf ben 19. Haftamdayim yeni yeni hissetmeye başladım çook güzel bir duygu Rabbim herkese nasip etsin inşallah 💙
Ayse3474 ElfElfElf Kesinlikle şöyledir diye bi kaide yok herkesin hissetme eşiğine göre ve bebeğine göre değişir ben 13. Haftada hissettim 16 da tekmelerini net sayabiliyordum, kimseyi değil kendinizi dinleyin hissedersiniz ⚘