ZeyHus33 Kızlar 2 Martta dogum yaptım 37haftalık 3.300 dogdu ama sarılık var normalmi napmam gerkyor fikriniz varmı?
leylosule ZeyHus33 sarılığın tek çözümü bol bol emzirmek. Kaka yaptıkça vücudundan atıyor o rahatsızlığı