Iremozer Arkadaşlar merhaba ben devlette geçici sözleşmeli çalışıyorum aile bakanlığını aradım bizlerde doğum parası alıyormuşuz acaba doğum parası alırken maaş da kesinti oluyor mu yoksa doğum parasının yanında maaş aşmaya devam ediyor muyuz ??
Fndmrplt Iremozer bildiğim kadarıyla maaş almıyor, onun yerine doğum ücreti alıyoruz. Is yeriniz sigortanızı ödemeye devam ediyor sizde doğum iznine ayrılıyorsunuz.
Iremozer Fndmrplt ya ben devlette çalışıyorum önceden aldığım raporlarda rapor parası aldığım halde maaşım tam yatıyordu bu doğum parası içinde geçerli öi diye merak ediyorum canım ☺️