Annelog pentinin taytını aldım ben aşırı rahat parlak da kış elbisesi aldım altına taytı geçir çık soğukta geçirmiyor ama öyle çokta kalın değil karın bölgesi aşırı rahat ikincisini alıcam bu kirlenince onu giyerim çünkü yıkayıp kuruyana kadar bir gün bile giymesem rahatsız oluyorum aşırı rahat