Tubisanne vallahi canım bana rahat geldi bizede kullanmak nasip olmadı daha ama arkadaşım bebeğine sepet beşik almstk 3 ay kullanabildi bu yatağa yatrdi cocugunu 9 aylık falan gayet rahat yattı çocuk içinde oda aynı şeyi söyledi ikisi içinde kullanışlı dedi sen bilirsin tabi