Teacher-mom ismini söyledimi peritonel kalsifikasyon deniliyor benim oglumda da 21.hafta da görüldu tekrar cagurdi yine gördu ama gelişme aşamasinda diye görulmus olabilir dogunca olmayadabilir yeme icmesi iyi ise sorun yok demektir demisti zaten binde bir kötü sonuc dogururmuş.Şuan 15 gunlugüz ultrasyon ile bakildi hiç bir sorun yok şükurler olsun 🤲 içim icimi yemisti duydugumda.Genelde erkek cocuklarinda görülen biseymis sanirim.