Nereden başlasam bilemiyorum etkilenecek olanlar gormesin diye bastan uyarayım dedim yine uyarıyorum sağlıkla bebeğimi kucağıma almam haricinde hikayem pozitif degil ..
Öncelikle hikayemiz 2017 de başlıyor evlendikten bir sene sonra bebeğimiz denedigimiz halde olmadığı için hastaneye neden olmuyor diye giderek aldığımız cevapla başladı normal yolla olma ihtimali yok üremeye yardımcı hücre yok.. o kısımları cok uzatmicam ilk tedavi denememiz berbat ötesi kasapvari bi doktorun elinde asla unutamicam tecrübelerle olumsuz sonuçlandı, ikinci tedavi olumlu hersey cok guzel derken bebeğimi 18. Haftada çoklu fetal anomaliler sebebiyle aldırmak zorunda kaldım, üçüncü deneme yine negatif derken 4. Denememiz sukur pozitif .. 20. Haftaya kadar hep bi korku tedirginlik haliyle geçti. Ondan sonrasında ayrıntılı ultrason genel anlamda iyi çıkınca bi yij rahatladım ancak her kontrolde birsey çıkıyordu .. plesentada venoz gollenme , plesenta biraz aşağıda, kordon olmasi gereken yerden gelmiyor, diyafragma hernisi suphesi, böbrekler geniş olabilir, tansiyon yüksek ve derken her kontrole giderken bu sefer ne çıkacak acaba diyerek gittim ancak içim hep rahattı taki son kontrolde su az denene kadar gerçi yine rahattım ama ufak da olsa bi korku yok değil.. artık bu şekilde 38+5 iken su azligi , tüp bebek gebeligi olmasi , daha once olan kaybim yüzünden hastaneye yatırım yapıldı.. şimdiki aklım olsa yapmazdım berbat bir dogum hikayem var anlatmak istemedigim cuma günü 1 cm açılma ile saat 15 de yatısim yapıldı ve o saatten itibaren cumartesi 11 de dogumuma kadar suni sanci aldim aşırı zorlandım ve dikislerim cok fazlaydı hem içten hem dıştan detaya girmek istemiyorum ancak birden söylemek istediğim tek şey dogumunuza sahip çıkın arkadaşlar şimdiki aklım olsa bu şekilde ilerlemezdim. Allah izin verir de yine hamile kalırsam bunca aciya rağmen yine normal dogum yapmak isterim ancak bu sefer kesinlikle bilinçli ilerlerdim, bunu söyleme sebebim hikayem biraz da olsa korkuttuysa birini , korkulacak olan normal doğum değil bence bizim bilincsizligimiz ve biraz da iyi doktora denk gelme ve sans isi olabilir ..
Yeterince uzattım o yüzden buradan direk dogum sonrasına geçmek istiyorum herkes gibi depend kurtarıcı oldu dicem çünkü gerçekten öyle sariliktan dolayi hastanede 5 gün kalmam sebebiyle hastane çantasındaki herseyi kullandım gerekli gereksiz tartışması bu yüzden önemini yitiriyor ..
Sormak istediğiniz herseyi cevaplayabilirim ve en büyük pismanliklarimdan biride sadece hamileliğe odaklanmam oldu yine şimdiki aklım olsa biraz da dogum sonrasına odaklanır bebis büyütmek, ilk aşamada neler ile karsilasabilirim neler yapabilirim,
bebeğimi nasil emzirebilirim onlari arastirirdim simdi 1 aylık olduk sukur ama meme ile savaşımız var ve buna çok şükür yine de ..
Herkese hayırlı günler hayırlı doğumlar diliyorum