Kızlar 36+0 olduk bugün kontrole geldim doktor 2.625 dedi kilosu için bana az geldi doktorum da iki haftada 200 gr almış az dedi ama inanın kaşar peyniri süt yoğurt yumurta badem bunları sürekli tüketen biriyim gece bile iki kere kalkar süt illa içerim muz günde üç tane tüketirim ama canım sıkıldı sizinkiler nasıl dı bu aylarda 😞