Rmys_eyllhfa_ prilamı 1 aydan fazla kullandım hiç fayda görmedim ben 5 haftalıklen başladım migde sıkıntısı çekmeye 15 haftalıgım 1 hafta önceye kadar yine migde bulantısı,kusma yaşadım. Doktoruma söyledim migdem de değişik şeyler oluyor ama ne olduğunu anlamıyorum dedim. Miğdem bulanmıyor ama yediklerimi özellikle akşamları hiç sindiremediğimden sanırım çıkardım. Sonra gavisgona başladım iyi gelmeye başladı. Bulantı da kusma da çekmiyorum. İki gündür de kullanmıyorum. Sanırım ne yaparsak yapalım migde bulantısını ve kusmayı çekmek zorundayız. 😒