Vildan_nn Kizlar 24 haftalığım son 1 haftadır geçmeyen bel ağrısı çekiyorum ilaçta kullanamıyorum nasil gecicek artık ağrıdan yürümem bile çok zorlasti 😔
Cjdjdj Vildan_nn bu haftalarda çok bel ağrısı yaşadım parol içebilirsin günde bir defa magnezyum içebilirsin en azından hafifletir