Nurasl Kızlar az önce doktordan geldim açıklığım sancım yok bir hafta süre verdi doktor eğer gelmezse suni sancı vericek ama bebeğim artık yeri daralmış doğmak istediği için oksijeni azalıyormuş suniyi kaldıramayada bilir bir hafta bekleyelim Suni deneyelim olmazsa sezeryan dedi açıklık olması için ne yapabilirim tecrübesi olanlar çünkü acılmam olmazsa suni sancıyla çok zor açılma dedi
sacmalamakizim Nurasl Ben hiç doğum yapmadim ama oksijeni azaliyorsa tehlikeli bence sunide kolay değil ben olsam doktora söylerdim sezeryan istiyorum derim çocuğum daha önemli.
baby0615 Nurasl bende sizle aynı durumdayım. Doktor çömelme, pilates topunda zıplama, yürüyüş,squat önerdi doktorum. En çok dizlerinin üzerine çömel o şekilde dur bu çok faydalı dedi. Eski tarz alaturka tuvaletlerde tuvaletini yapar gibi düşün dedi.
Nurasl sacmalamakizim doktor denicem dedi canım ben illa normal demedim zaten o riske girerse direk sezeryana alırım açılman olursa ozamana kadar daha kolay olur dedi