minikprensesimmm Merhaba 38 hafta olduk bugün. Ama bebeği devlet hastanesine gittiğim için doğru düzgün göremedim bir de renkli olarak görmek istiyorum. Acaba bildiğiniz yer ve ücreti hakkında bilgisi olan var mı