minikprensesimm 30haftalikken bana da 1 hafta gerilik var dedi doktorum, 1 hafta sonra tekrar çağırdı gerilik 2 haftaya çıkmıştı. 2 haftalık gerilikte endişe edecek bişey yok dedi gerilik artarsa sıkıntı olur dedi, yine de için rahat etmedi perinataloga gittim o da aynısını söyledi. Su an 35 haftadayim geçen hafta kontrole gitmiştim kilosu 2200 boyu 44 cmdi gerilik te artmamisti. Bu haftalarda genetik faktörler ortaya çıkarmış genetik olabilir. Doktorum asla stres yapmamam gerektiğini bol bol ballı süt, marul, ve kaşar peyniri tüketmem gerektiğini söyledi. Protein ağırlıklı beslenmelisin. İlk öğrendiğim de çok ağladım üzüldüm ama instgramda flan bir çok doktora sordum şu an sıkıntılı olmadığını yakın takip gerektiğini söylediler. İnşallah saglikla kucagimza alırız bebeklerimizi 🤗 hiç stres yapma