58-ilkay 9 haftalık hamileyim tüp bebek ile hamile kaldım bugün progestan fitil kullanıyorum onunla birlikte gelen hafif kanamam oldu sabah ama sonrasında hiç gelmedi normal mi bu durum
Elifdikel 58-ilkay hamileliğin hiç bir döneminde kanama normal değildir doktorunuza muayne olmanızı öneririm