Ylnzkus12 Kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirdim adetimden hemen sonra basladik iliskiye tekrar ayın 3 marttan beri düzenli iliski yani şimdi yine bi şişkinlik kabızlık halsizlik falan basladi hemen olmuşmudur sizce belirtimi bunlar
Smanrsmsk61 Ylnzkus12 yani canım şişkinlik hemen öyle ilk aylarda görülen belirtilerden değil ama kabızlığı bende yaşamıştım istersen bi kan testi ver
Beyzan Ylnzkus12 ilişkiden en az 11 gün sonra çıkar kanda ortaya onda bile çok çok düşük değerler ile yani değerler o kadar düşukken de vücuduna pek bir etkisi olmaz. İnşallah hamilesindir ama şimdilik saydığın şeyler bence hamilelik belirtisi değil en azından ben iki gebelikte de yaşamadım bunları