Esesli oyle bi yatak yok henuz 😂 ama olsaydi cidden bari rahat uyurduk ama aksine ben saga yatinca daha hareketli oluyor bi yandan diyorum takilma bu soylenenlere duyulanlara eskiden nenelerimiz annelerimiz tarlada bagda bahcede hamile hamile calisiyormus uyumak desen net mi vardi doktorlat bu kadar ilgileniyormuyduki saga yatma sola yat falan filan desinler