mervesercandemir Şule hanıma gittim daha yeniyim bende ama çok gözlemleyemedim, eşler alınmıyormuş içeri video çekeceklerdi onuda unuttuk biraz garip geçti benim, ama bir arkadasım önerdiği için gittim öncesinde gülcan hanıma gitmiştim çok yoğun bi doktor o yogunluğu hissettiğim için bir daha tercih etmedim düşükten sonra tekrar hamile kalınca Şule hanıma gittim ama henüz yorum yapacak kadar gözlem yapamadım, sakin, naif birine benziyor