sevdegnky Selam kızçeler 🙋🏻♀️ Sağlık ocakları idrarda protein tahlili yapıyor mu? Kesin bilgisi olan yazabilir mi?
sevdegnky Sermec27 24 saatlik toplama işlemi nedir peki? Bana sadece idrarda protein baktır dedi o kadar özel bi işlemi mi var yoksa normal idrar tahlili mi?
Bsmlh Gizem957 kuzum sen her sorulan sıkıntıya yazıyorsun çok evham olacaksın demedi deme sakin kal herkeste rutin idrar bakılıyor saglık ocağında sorun varsa 24 saatlik idrar toplama isteniyor
Bsmlh Gizem957 canım doktorun ister bide saglıkmocagına gebe bilgini verdınmi sen benım her ay gebe izleme için çağırıyor sağlık ocağı tabıkı vermelisin enfeksıyon vs ordan takıp yapışmalı kanda şeker troid hersey yapıyor kaç H oldun sen
Gizem957 Bsmlh yok benim aile hekimliğim burda olmadığı için kaydım yok sadece doktora gidiyorum 26 haftalığım
Bsmlh Gizem957 e sen tetanoz asılarını olmadınmı peki benım her ay kan idrar takıbım sağlık ocagınyapıyor keske sende misafir olarak kayıt olsaydın sağlık ocagına
Gizem957 Bsmlh oluyor mu öyle misafir kayıt fln yok tetanoz da olmadım doktora sordum gelince hatırlat dedi
Bsmlh Gizem957 tamam misafirim dönüşüm çok uzun sürecek de ona göre tetanoz bence olmalısın 20/24 haftalarda 2 doz vuruluyor
Sermec27 sevdegnky eger idrarda protein cıkarsa 24 saat boyunca idrar toplanıyor ben de tam bilmiyorum ama boyle oluyor ona göre sonuc değerlendiriliyor
sevdegnky Sermec27 teşekkür ederim. Ama o çıkarsa dediğiniz gibi. Öncelikle çıkıp çıkmaması için bi normal idrar testi yapılıyormuş. Ben daha ilk onu yaptırıcam. Doltorum kontrol amaçlı istedi