Lindaviyan21 saclarm cok bakimsiz görunuyor boyamak istiyorum ama endiseliyim bi zarari olurmu acaba 18+1 hamileyim
aesma Lindaviyan21 ilk 16. haftamda boyadım :) sonra 27. haftada boyadım en son doğuma yakın boyatırım diye düşünüyorum.. beyazlarım var diye boyadım doktorda boyatabilirsin dedi ama amonyaksız boya kullandım.
Deletedmom15257 Lindaviyan21 cnm dr izni degisiyo kimisi izin vermez kimisi sıkıntı yok der mesela ben 20+5 haftalığım dr geçen gün sordum sıkıntı yok yap tabi dedi 😍