Kızlar bugün doktor randevum vardı 37+5 deyim çatı muayenesi oldum fakat bebek kafası 1 hafta büyük henüz kanala girmemiş normalde bu haftaya kadar çoktan girmiş olması gerekiyor dedi ebe cumaya kadar girmezse sezeryan kızlar ne yapsam girer bu çocuk kanala 🤕🙊