tipikbiryayburcu Selam kızlar, Sizce testime göre yumurtlama başlamış mı emin olamadım ! 🥺 Tarihsiz olan en son bugün yaptığım 10 dk önce
vuslatim34 tipikbiryayburcu hrkesin tam pik olmuyor bence bugünüde değerlendir. Benimde tam pik olmadan silikleşiyor aynı bu şekil olunca yumurtlama oluyor
Pcosluhayat tipikbiryayburcu yumurtlama baslamis ya da baslamak uzere bugun dahil olmak üzere 1-2-3-4. Günü degerlendirin 🙏
mavi0811 tipikbiryayburcu çok yakın canim benimkide boyleydi ertesi gun patladi baya yani yumurtlama oldu bu akşam deneyin yarında deneyin yani 3 gun ust uste ama ayıptr soylemesi günde sadece 1 kere yapın 3 gün üst uste olucakya günde 1 kere olmasi yeterli bol şans😇
vuslatim34 tipikbiryayburcu aynen canım benimde bugün üçüncü günüm 🙈 inşallah güzel haberler veririz 🥰
tipikbiryayburcu mavi0811 Çook teşekkür ederim inşallah yarın tam piki görürüzz. Değerlendiriz cumaya kadar inşallah dua edin 🥺
3458 Kusura bakmayın sızın postun altına yazıyorum ama . Ben ayın 2sınde yumurtaladım ve çatladı aradan 1hafta gectı tekrar yaptım yanı bugün . Sankı tekrardan t cızgısı bellı olmaya başlamış gıbı geldı bana . Acaba yanılıyor muyum tekrar yumurtlama baslayabılır mı ? https://hizliresim.com/Z0oIdz
3458 tipikbiryayburcu bıraz içiçe oldu ama ayın ıkısınde yumurtlama canım benım ole tam pık olmuyor. Cunku catladıktan sonra göğüs agrım oluyor hatta agrıyı da hasta olana kadar cekıyorum ordan anlıyorum .
3458 tipikbiryayburcu geçen ay yapmıştım canım 2 oldu bu ayla bırlıkte . Çok da bılmıyorum sağolsun burdakı insanlar yardım edıyor . Ama inşallah Rabbım en kısa zamanda ısteyen herkese nasıp eder 😇bır soru daha soracağım ama ıkı kere yumurtlama bır ayda olur mu ?
tipikbiryayburcu _melike_a Evet olmuş canım koyulaşmış. Bugün ve sonrasındaki 3-4 günü değerlendir. Teste de devam et silikleşene kadar