Semnr2 Anneler 21 haftalık hamileyim ama hala bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum korkuyorum acaba normal birşey mi bu durumu yaşayanlar var mı ?
BurcuLice Semnr2 canım normal 24. Haftaya kadar hissetmemen ben 16. Haftada hissetmeye başlamıştım doktor kontrollerinde her hangibir sorun yoksa ikinizinde sağlığı iyiyse endişelenme hissedersin ilerleyen haftalarda
Basak0503 Semnr2 valla bende 20+4 üm ama hiç bir hareket hissetmedim bende endişe ediyorum inşallah duyarız en yakın zamanda
Jesca Semnr2 hiç korkmayın ilk gebelikte 22. Haftaya kadar hissedilemiyormuş zaten ilk hareketler pıt pıt şeklinde oluyor 😊
Havvanur42 Semnr2 bende 20+3 teyim. İlk kez dün gece hissettiim 😍 ama sadece bir kerecik. İnşallah sizde en kısa zamanda hissedersiniz🌸
EMerve67 Bende 20 . Haftadayım henüz hissetmedim hissettiğim şeylere de gaz sancısı deyip geçiyorum ilk gebelik oldugundan ne hissetceğimi nasıl hissetceğimi de bilmiyorum