YuvarlanamayanPandaa Geçmeyen baş dönmesi ve bulantım var hareket edemiyorum bişi yiyemiyorum başım sanki düşecek gibi bir çare bulan varmı aranızda
Mom080 YuvarlanamayanPandaa benimde sizin gibiydi 1.5 ay öyle geçti sonra yavaş yavaş toparladı vücudum mide bulantım ilaç içmeme rağmen 17. Haftada geçti gerçi suan hâlâ ilacı bırakamıyorum 😬
YuvarlanamayanPandaa Dilekcnkn 8+5 im ilk oğlumda bulantılıydı ama böyle ahır baş dönmesi ve bulantı yoktı
Dilekcnkn YuvarlanamayanPandaa normal onlar bende 8+2 bulantı halsizlik yemek yiyememek hepsi normal allah nasip ederse genelde bebeği hissettiğinde geçiyor
Gizoos YuvarlanamayanPandaa canım çok normal bende ilk aylarımda öyleydim maalesef her hamilelik dönemi aynı olmuyormuş. Doktoruna danışıp prilam ilaç kullanabilirsin mide bulantın için gerçekten çok işe yarıyor. Birde tansiyon düşüklüğüde buna ekti ediyor benimde hep 8/5-9/6 ilk üç ay ama düşük tansiyon hamilelikte iyi bir şey mutlu olmalısın tansiyonun çıkmasında 🙏
YuvarlanamayanPandaa Dilekcnkn bulatım ilk çocugumda 9 ay kustum alışmıştım bunda çok yoğun bir baş dönemem var o perişan ediyor beni napcamı şaşırdım 4 yaşında daha oğlum oda ilgi bekliyor benden
Dilekcnkn YuvarlanamayanPandaa aynı ben biri 7 biri 5 yaşında ve okula gidiyorlar yemek yapamıyorum yemek yiyemiyorum da idare ediyoruz allahtan annem karşı dairemde yoksa ne olurdu halim
YuvarlanamayanPandaa Mom080 ilaç almıyorum 26 sında kontorlde söyleyecegim bu hamilelik daha zorladı ilki düşük tehlikem falan vardi hastanede yatıyordum ama bu evde böyle perişan edince kötü oldum
YuvarlanamayanPandaa Gizoos evet yüksek tansıyon kötü birşey o yüzden şanlıyız sanırım da birazda piskolojik benimki sanirm eşim yanımda değil oda etkılıyor sanırım ben abartıyorum
Mom080 YuvarlanamayanPandaa arama imkanınız varsa arayın ya da sistemde artık hamile olduğunuz görüyorsa sağlık ocağına gidipte yazdirabilirsiniz prilam 55 lira ben sağlık ocağından yazdırıyorum her ay
YuvarlanamayanPandaa Dilekcnkn çok zor oluyor benım kayınvalidem arka sokagımdada sürekli olmuyor eşimde asker annem uzakta zor biraz o yüzden
YuvarlanamayanPandaa Mom080 öyle yapacagım artık özel hastaneye gittiğim için kontoral ücreti vermeyim sağlık ocagından yazdırayım